Monday, August 3, 2009

Yang Mana Satuuuu.....

Yang mana satuuuuu


Idaman kalbu


Tidak tertahan menanggung rindu


Mungkinkah jauh


Berbatu batu


Atau di balik


Awan yang biru....








19 comments:

Opie said...

suke yg banyak batu tuh..hehehe

a.k.a lollipop said...

hmm..agak susah nak memilih nih coz i suka dua-dua..hehehe giler tamak =)

anyway i dah link u tau...hehhee

jane_doe3328 said...

opie,
kita serupa!!!

lolli,
dedua cantik kan :)

Nurhayati said...

2-2 cantik.. suka yang satu tu.. nampak besar dan bling2 oo. ;)

mommyct said...
This comment has been removed by a blog administrator.
mommyct said...

suka byk batu..sbb byk batu heheh

KV said...

akak undi 2-2!!!!

Mrs LVoe said...

sha suka 2 2.. sila beli.

ehh kat mane hang beli nie?

zailamohamad said...

dua2 pon suka..tapi pikir2 lagi..nak yang tang kiri tu..hok belah kanan tu beli kasik zaila lah ya;p

jane_doe3328 said...

Nurhayati,
Aah yang itu suka, yang ini pon suka. Huhuhu

mommyct,
cantikkan yang byk batu tu :)

Kak KV,
kalau ada duit terlebih mmg amik dedua

Sha,
Kat Rawang. White Gold 750 tapi bukan diamond.

Yang byk batu = RM320
Yang batu satu = RM240

Cantik, kan?

jane_doe3328 said...

Zaila,
Saya pon suka yang belah kiri. Insya Allah kalau takde pape melintang, sat lagi saya pi pinang :P

Abrahyn said...

batu banyak tu nmpk kaya sket...hehehe :p

jane_doe3328 said...

Haida,
Hahaha...fuh, kaya raya maya lah gwe!

Syima Syaz said...

yang belah kiri....

jane_doe3328 said...

syima,
yezzaaa...saya dah pi pinang yang itu ;P

Ella said...

cantik bling2..
i pun suka yg batu byk tu..

jane_doe3328 said...

ella,
:)

Mrs LVoe said...

ehhh murah yea.. rawang kat mane tu? xde tmpt lain ker huhuuh

jane_doe3328 said...

Sha, murah sebab bukan diamond. I just want the white gold tuh ajer :)

Kat pekan Rawang lah dear