Thursday, June 11, 2009

Tempahan Nasi Kerabu


Ini bukan bisnes jualan saya yer :) Saya cuma reti makan nasi kerabu sahaja. Mr. John Doe pula kurang suka makan sebab dia tidak memakan sayur yang tidak di masak. Jadi segala ulaman itu saya tidak akan order kalau dia mahu makan (itu pon jarang2). Akan tetapi dia sangat menyukai solok lada :)

Lada yang disolok (ade ker perkataan ini?) tak samakan dengan lada di KL?

Owh teringat jua kisah mak sedara Mr John (org Jawa Sungai Besar) memarahi anak anaknya kerna makan nasi kerabu dengan cara menggaulnya semua sekali. Pengotor katanya. Tapi saya gelakkan sahaja and bagitau actually thats the right way of eating Nasi Kerabu. Terkujat makcik itu sebab selama ini dia makan tak campur semua but amik sedikit2 masa nak suap. Me plak yang pelik mendengarnya

Lama lak celotah. Saper nak order bleh call Zalia nie yer :)







**Ingin mengadakan jamuan makan2??

**Teringin untuk menjamu tetamu dengan makanan tersohor dari Kelantan??

**Kami ada menerima tempahan untuk menyediakan nasi kerabu (setakat ini nasi kerabu sahaja ya)

**Harga : RM3.00 satu kepala (nasi kerabu biasa yang terdiri dari nasi, ulam, sambal, keropok & telur masin)

**Lauk2 tambahan boleh diminta..
-Nasi kerabu lauk ayam berempah : RM4.50 satu kepala
-Nasi kerabu lauk daging bakar / goreng : RM4.50 satu kepala
-Nasi kerabu lauk ayam percik / ikan percik : RM5.00 satu kepala
-Nasi kerabu lauk ikan celop tepung : RM4.50 satu kepala

-Ntok tambahan seperti solok lada, bawang jeruk, sila tambah RM0.50 satu ya;)

**Hanya lauk2 ini yang mampu disediakan (buat masa sekarang)

**Menerima tempahan pada hari minggu & cuti am sahaja (maaf di atas segala kesulitan)

**Free delivery sekitar Shah Alam & area2 Lembah Klang

**Berminat??sila hubungi saya Zaila Mohamad pada no. 012-3228651

**Sila buat tempahan seminggu lebih awal agar dapat mengelakkan sebarang masalah

**50% deposit harus dibuat selepas tempahan, selebihnya boleh dibuat semasa penghantaran

**Ini adalah kerja part-time saya, so segala kekurangan haraplah dimaafkan;-)

2 comments:

Zaila Mohamad said...

owh..terharunya saya jane..thanks a lot ya..hermm..nanti raser macam nak buat nasi kerabu..sure saya bungkus ntok Jane & famili juga..tapi xtahulah bilo tu;)

mslvoe said...

my fav nasi kerabu

ala kena tempah byk2 ke. if nk rasa sat camner ekk.. sha dh lama x mkn nasi kerabu.. aduhhhhh