Friday, July 17, 2009

Kenduri Tak Jadi

Owhhh...saya begitu beriya untuk pergi ke kenduri kahwen yang dijadualkan pada hari Ahad ini


Sehinggakan saya menempah sehelai baju saya



(sebbaik pas jadi baju, takdelah nampak cam kain langsir sangat. hihihi)




Yang dipadankan dengan baju Miss Little dari fabrik yang sama






Akannnn tetapi.......






























Bakal pengantin perempuannya telah pon terberanak tanpa nikah semalam

So, camne nie.... huhuhu

13 comments:

zailamohamad said...

Cantik r Jane..demo tempah katne baju anok tino demo???nak tempah jugak..tu ntok budak berapa tahun??Demo beli kain berapa ela semua ntok baju demo & anak??
isy..banyak tanyalah plak;-)

Mrs LVoe said...

Ya ALLAH! tkejut sha baca. big issue. really HUGE!

zailamohamad said...

a'a..zaila pon pelik..dia nikah gantung ke hape Jane???

jane_doe3328 said...

zaila, tempah kat member. alah rasanya mana2 tailor pon bulih sebab soh wat dress budok bodo2 jah. hihihi. tok susoh pong :) anak baru umur 7 bulan, bukan jadi dress tapi jadi maxi. tunggu beberapa bulan lagi baru jadi dress. kain ambo amik 5 meter

jane_doe3328 said...

sha & zaila (again), ermm lom nikah. itu ler masalahnyer. udah ler nk kenduri wiken nie. sedara mara yg jauh, rakan taulan sumer tau...takleh nak tutup citer dah. no idea dah what to do :(

Syima Syaz said...

laaa....nape tak nikah kan awal2 jew..???
erm mcm kes budak office kite la.tp dah resgn dah..

Abrahyn said...

hok aloh! camtu lak jadinyer...dunia...dunia...
p/s : me nak kepochi....camne leh jd camtuh?

Gorgeous H said...

;-)
Dunia..dunia..dunia..

Jane, cite ko ni memang PANAS ah..

KV said...

erkk? Tak paham. Dorang kawen awal ker?

Tp, lawa la baju anak dara!

jane_doe3328 said...

Syima, mak budak pompuan tuh dah sensed lenmacam. Tapi anaknyer siap bersumpah bagai yang dier OK, takde pape. Sekaliiii...ermmm

Haida, rupanya dis girl mmg penah lari ikot laki tuh ler bla bla. Dier pon dok keje kat Penang ikot jantan tu. Dier pon dah lamer tak balik sini

GH, maklom laaaa musim jerebu skrg. Huhuhu, but somehow me think kes camni byk sgt ler terjadi skrg.


Kak KV, aah kawen awal tapi nikahnyer idak. huhuhu. budak tu bersalin tak cukup bulan rupanya.

Uiks, baju anak dara jah? Mak tadak dara nie camne??

Ms Lola said...

I takmau komen pasal citer pengantin tu. NAk komen pasal baju sedondon. COMEL! I pun dah tempah utk anak I, tp baju kurung jugak lah :P

jane_doe3328 said...

mslola, baju raya lain pulok. hihihi

nasaoji said...

apeeehhhh????

huhhhh....