Wednesday, July 28, 2010

Selamat Tinggal Dunia Automotif


Ini merupakan hari terakhir saya di sini :D

Selamat 7 tahun bergelumang menjadik wanita kuku besi di arena automotif negara

Masa mula mula menceburi bidang automotif ini, di bidang kualiti pulak tuh

Tiap kali memngahdiri meeting di tempat customer

Saya dapati kehadiran kaum wanita adalah sangat sedikit

Pada masa tu, sebelah tangan pon tak sampai untuk mengira kedatangan kami

Tapi masakini, saya adalah lebih bangga apabila melihat kaum sendiri makin bertambah didalam bidang ini :D

Dan selepas ini, saya akan beralih arah ke bidang Construction pula

Wish me well yer, kengkawan




On the happier mode

Saya bawak si dia ini berjalan2 arini :D

Siyan dia asik terperap kat umah ajer since saya menggalas beg laptop setiap hari

So, sesekali bagilah si dia mencuci mata plak kan?

Siapa si dia? Siler scroll di bawah


































































(batal pose tanak beli bag aku, huhu)

6 comments:

nasaoji said...

phheewwiitt...dah bwk p jejln...

la, ingt msuk bidang kewanitaan pulak.. ;)

KV said...

wowwww....kagum2
gud luck kat tempat baru babeh!

MommyCT said...

Gudluck kat tmt baru...jgn bwk si dia gi site ye..cian kena panas nanti ;P

ERMAYUM said...

u keje automotif mana dulu dear ? i pun auto gak :) happy working new place k and wow gorgeos bag there heheh

mJ said...

waduhhhhhhhhhhh...tersembol bijik mata aku nyah! dan aku rasa bijik mata minah kt tmpt lama ko tu lagi tersembolllll menyembol keluarrrr!!! hahahahaha...gud luck babe :D

jane_doe3328 said...

nasaoji,
hehe, agak kewanitaan ler skrg nie buat masa ni duk kat opis :D

kak kv, thanks

mommyct, hopefully saya pon tayah gi sitelah yer :P

ermayum, used to be one of your vendor. hehe

mJ,adeke dia cakap beg aku rega lam rm3k ajer?