Monday, May 25, 2009

Hari Stress Saya....

1. Pagi pagi ini sewaktu sedang memandu di GCE, saya merasa sangat meluat dan marah marah kepada Mr John. Mungkinkah kerna pada tarikh ini, 5 bulan yang lepas tercalit peristiwa hitam yang membuatkan emosi saya akan menjadi tidak stabil setiap 25hb? Ya Allah, berilah ku keredhaan dan kekuatan dalam menghadapi ujianMu. Berilah pelangi yang indah serta mentari yang memancar selepas segala hujan ribut yang ku alami

2. Ketika saya sedang mengemas drawer saya yang sudah berkurun seperti rumah mekti lagaknya, tetiba saya mendapati terdapat sekeping cheque bertarikh 18/12/2008 yang saya terlupa untuk bank in kan....arrghhhh!!

3. Sewaktu saya memeriksa emel saya untuk mengupdatekan order Hawaii Magnetto, saya dapati terdapat email dari kenalan dari Poland yang saya bertukar tukar FM dengannya masih belom menerima FM yang telah saya kirimkan kira kira dua minggu lepas. Sebenarnya saya terlupa the exact date hari saya membuat pengeposan dan saya tidak tahu dimanakah telah saya campakkan trace number nya....arrrghhhh!!!!

2 comments:

mslvoe said...

stiap 25hb u akn jiwa kacau yea.. baca bismillah byk2 tau.


cheque tu mmg dh x valid. p suh org reissue balik ;-)

org tu dok poland ker?

Jane_Doe3328 said...

Thanks Sha for the comfort words!