Tuesday, May 26, 2009

Kecewanya rasa di hati

Saya menghubungi seorang penjual alam maya untuk bertanyakan tas tangan yang menjadi kegilaan saya dari hari Jumaat lepas. Namun yang menyedihkan, tas tangan di dalam warna yang saya ingini tidak ada di dalam senarai jualan murah tersebut :(



Warna yang ada hanyalah ini



dan ini



Perlukah saya meneruskan hasrat untuk memilikinya? Warna apakah yang menarik? Adakah warna putih senang kelihatan kekotoran yang melekat? Perlu diingati saya punya dua anak kecil yang senantiasa bergayut di kiri kanan

Owh saya patah hati sekarang ini :(

3 comments:

mslvoe said...

u nk beli kat EJ or Aires dear? sha confused la..

amik putih la. sha xrasa dia akn kotor

Jane_Doe3328 said...

Kat EJ dear. Tapi tatau lg, tgh kira kira nie ;)

Syima Syaz said...

putih2...