Wednesday, January 6, 2010

Takkan sesat lagi??

Haha

Saya tengah jakun sangat neh

:P

Dah lama sebenarnya saya dok mengidam mende alah nie

Tapi semenjak kes break in tuh kan

Malas betoi nak beli gajet and letak lam kete :(

So the only choice yang saya ade

Apalagik, donlod lam henset lah

Pehtu silalah tahu betapa diri ini adelah sangat 'kupik' okeh

Lama giler dok survey rega yang berpatutan

Mr John penah lah donlod ngan bayaran RM200, pehtu camne terilang pehtu kedai tuh tanak tanggungjawab nak masukkan balik eventough ade resit yg kita beli hp plus the software

kedekut taik idong masin kan tokei kedai tuh, padehal software jek...

pastu penah lah terjumpa kat Ampang Point, kalau nak donlod RM100 ajer

me dah menggedik dah pasal 50% less than Mr John buat

tapi sebab masa tuh Mr John ade kannnn...so, errr adelah byk songehnya die :P

so me jenjalan lagik, tgk2 kat Giant Seksyen 13 ade menawarkan donlod software neh for RM80 ajer

Yippieeee....dah bersorak sakan dah!

Ingat nak donlod masa me nak makan busat ngan kengkawan kat ShangriLa KL before new year arituh

But, saya adelah sangat bizi yang sampai umah kol 8 malam jek

Gamaknya sebab dah lama bersabar, dan sepertimana yg ramai org kata

Bila kita bersabar, byk hikmah nya and it is indeed TRUE!

Me singgah kat Genting Sempah last week and terjumpa kat situ donlod for RM50 ajer

Yihaaa....apalagisss teros menggeletis!!!!

So, balik dari sana teros guna software itulah....




Dannnn.....errrr, saya tak penah tahu rupanya kalau dari Tol Gombak boleh ikot Duke teros tembus PLUS utk sampai Shah Alam

Sampai sekarang saya adelah masih dalam mood mengada2 untuk guna software ini walaupon ke tempat sekangkang kera (read: nak gi kedai blakang umah pong guna gps??? WTF!!! adekah saya berharap ade jumpa shortcut yang lebih shortcut dari jalan 700 meter yg ade???)

4 comments:

Syima Syaz said...

hahahaha.....
same dgn adik mase kat kampung.cari kedai mamak sume.
tp kalau guna shortcut2 ni kan sure ade tol punye..

jane_doe3328 said...

syima,
ader option tau kalau kita nak avoid tol. boleh pilih

Opie said...

jane, meh upgrade kat kuantan..opie wat pree jek..ekekeke

jane_doe3328 said...

upgrade camne tu opie??