Monday, February 21, 2011

Terima Kasih myeg

Aritu saya adelah agak menggelabah

Sebabnya, baru perasan dah 2 weeks saya punya driving license sudah mati loooo

Esh udahler tgh bizi ngan keje nie

Mana ade masa nak pi post office

Kat tempat keje baru nie, tang mana post office yang ade pon saya tatau

Huhu, terok betui kan?

Pehtu datang idea, teringat opismate dulu penah renew lesen ikot intenet

Giler kentang kemudahan skrg kan???

Makanya saya try2 laaa usha guna menda alah nie

Saya buat semalam

Tadaaaaaaa




harini dah sampai

sangat pantas! saya bagi A+++++

3 comments:

Nurhayati said...

wah begitu pantas service nya..
takpernah lagi cuba myeg.. harus pasni cuba try test plak.

Ermayum said...

every year i lupa nak renew mine- tu hari pun dah over 2 months hehe

jane_doe3328 said...

yati,
trylah...memang pantas
renew roadtax kete pon bolih

ermayum,
kalau ikot dia tulis situh
once dah renew license ngan myeg
nnt dia akan bg reminder masa nk expired