Thursday, October 7, 2010

Tudung Rozita Che Wan!!!

Wah, tak tahu lah pulak sekarang ni dah ade Tudung Rozita Che Wan

Esh esh esh

Ketinggalan betui saya ni

Baru terjumpa sat tadik, masa tgh layan2 facebook

Camni haaa rupa bentuknya




Banyak betui pesen tudung yang dinamakan dengan artiskan

Dulu ade TUDUNG WARDINA





Tudung Waheeda




Tudung Bienda yang suka lilit2 jadik bunga sekuntum kat tepi tinger






Pastu TUDUNG EKIN yang disponsor dek ARIANI




TUDUNG DATUK SITI



jangan kata CT, laki dia pong ade tudung tawwww.....TUDUNG DATO' K





pastu ade gak TUDUNG YUNA

7 comments:

MommyCT said...

tadi jalan2 kat blog orang jumpa tudung mcm rcw tu tapi dual tone n 2 layer..lawa le ...tp nama bukan tudung rcw.

SyimaSyaz said...

yg paling kelakar tu lah...tudung dato k sbb byk bulu ke?hahahaha

Nina said...

rozita pakai tudung ke??kikiki

zailamohamad said...

hahhaa..pandai jane buat kajian pasai tudung-tudung ni kan..

sebab tulah orang kata artis ni ikon masyarakat so kalau yang bertudung tu, harap2 perangai pon seelok tudungnyalah kan

Lizzie Yasmin said...

nk amik kepopularan nm artis lar tue.....huhuhu.. baru bleh sale..

PRcollection said...

salam..tudung rozita che wan update terbaru...

search fb 'pesona rasafah'...

terdapat juga baju muslimah az-zahra..paling laris di pasaran

jumpa di sana k...

nasaoji said...

hahaha..

kak, ader lagi..

tudung air mata siti pun adooo... ;)